Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MT

No jo, bejt vtipnej není žádná sranda...:-P

1 0
možnosti
MK

Tak jsme se zasmali......,,..,,

0 0
možnosti
PC

Já vám nevím, Ino ... sice se u vašich blogů vždycky zasměju, ale opravdu doufám, že se v nadpoloviční většině jedná o básnickou licenci. A tentokrát to na mně působí dojmem,že se snažíte budoucí potenciální matky odradit ...

0 0
možnosti
Foto

Já nevím- mně to už ani vtipné nepřijde, spíš stokrát omleté téma.

2 0
možnosti
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1249x
Je mi 42 let a svůj letitý titul MSž (matka samoživitelka) jsem pyšně vyměnila za MSk (matkou na stará kolena). Pracuji jako asistentka ve státní sféře, ale moji chlapci vlastní soukromou firmu SETO (Se To udělá samo) a věřím, že ta nejmladší, ji po nich co nevidět převezme.

Seznam rubrik