Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HK

Zraješ jak víno! Píšeš čím dál lépe a lépe a já jsem zvědavá, kam až to půjde, když už teď jsou tvé fejetony brilantní.

P.S.  Jak vidím, vtipálek Toník je příslušník tvé krevní skupiny ;-D! A navíc fajnšmekr :-)

0 0
možnosti
Foto

Tak takhle vypadá to ženské psaní? Je nád-her-né a máš za ně karmu. V rámci stylu.

P.S: Ale stejně by byl matriarchát na guvno, i když bohyně nestárnou.

0 0
možnosti
Foto

Namoutěkutě! Ty fakt ještě píšeš a naprosto jsi mi unikala (to asi bude ve mně). Tak hodně zdaru, musím letět do školy s dceřinými učebnicemi, anžto si je zapomněla vzíti, páč kdo by to byl tušil, že je konec školního roku, ž´áno?!R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1249x
Je mi 42 let a svůj letitý titul MSž (matka samoživitelka) jsem pyšně vyměnila za MSk (matkou na stará kolena). Pracuji jako asistentka ve státní sféře, ale moji chlapci vlastní soukromou firmu SETO (Se To udělá samo) a věřím, že ta nejmladší, ji po nich co nevidět převezme.

Seznam rubrik