Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ale joR^...celkem vtipně popsána každodenní realita s miminem...

1 0
možnosti
Foto

Já Ti nevím. Stokrát omleté klišé o nedostatku času na umytí hlavy, noční košili coby celodenní garderobě apod...Mám pocit, že jsem podobný blog a slova v něm četla asi 100x, proto se tomu už nesměju;-)

0 1
možnosti

Není co dodat, snad jen že při svém talentu by jste se měla dát na spisovatelskou dráhuR^ Pokud Vám ovšem Vaše ratolest nespolkla čudliky na klávesnici  ;-D

1 0
možnosti

Pravdivé, brečela jsem smíchy ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Dala bych Vám mínus, protože já smíchy nebrečela, ale udržím se;-D

1 0
možnosti
Foto

Bravo! R^ Naposledy jsem se takhle pobavil při čtení Simona Bretta "Prevítem snadno a rychle" a dvou pokračováních. Pokud neznáte, doporučuji! R^

1 1
možnosti
Foto

Prevít byl vtipnej:-)

0 0
možnosti

Je fakt, že je to takové divné, když vám dají v porodnici dítě a dělej co umíš. Člověk pomalu neví jak to držet, je to takové křehounké stvoření (později zjistí, že zas tak křehounké není :), ale to ze začátku neví  )....  Asi je to dáno tím, že  dříve bydlelo několik generací dohromady a taky byly mnohem těsnější vztahy mezi sousedy, takže děti přicházely do kontaktu s miminky často a často se o ně taky musely starat. To v dnešní době moc nefunguje. Proto pak mladý pár prožívá období nejisitoty násobené velkou zodpovědností. A když k tomu není babička po ruce (třeba bydlí pár set km daleko), aby dala k dobru své zkušenosti, je to z počátku takové opravdu rozpačité. Ale člověk si na druhou stranu zvykne rychle:).

0 0
možnosti

R^ :-)

To je divné, že nedávají návod na použití, záruční list atd. To by snad měli ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1249x
Je mi 42 let a svůj letitý titul MSž (matka samoživitelka) jsem pyšně vyměnila za MSk (matkou na stará kolena). Pracuji jako asistentka ve státní sféře, ale moji chlapci vlastní soukromou firmu SETO (Se To udělá samo) a věřím, že ta nejmladší, ji po nich co nevidět převezme.

Seznam rubrik